کانکس 12 متری (قیمت و مشخصات)

مطالب این صفحه خواهید خواند



همه چیز در مورد قیمت کانکس

در این مطلب میخواهیم قیمت کانکس ها و فاکتورهای اثر گذار بر قیمت کانکس ها را بررسی کنیم. لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ابتدا به طور مختصر کانکس را معرفی میکنیم و سپس در مورد قیمت انواع کانکس اطلاعات لازم را در اختیار خوانندگان عزیز این مطلب قرار میدهیم.

کانکس سازه از پیش طراحی شده قابل حملی است که جایگزین مناسبی برای سازه هایی است که با مصالح ساختمانی ساخته میشوند. این سازه ها محل مناسبی برای سکونت و انجام برخی فعالیت ها هستند که میتوان آن ها را به مکان دلخواه با شرایط آب و هوایی مختلف منتقل کرد. کانکس ها نیاز افراد به ساخت و ساز را برطرف میکنند و میتوان به سرعت و با هزینه ی کمتر آن ها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. کانکس ها در گذشته تنها برای اقامت کوتاه مدت مورد استفاده قرار میگرفتند اما امروزه کاربردهای گوناگونی دارند که با توجه به نوع آن ها متفاوت هستند. در ادامه انواع کانکس و قیمت هایشان را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

تولیدکننده کانکس دوبلکس

کانکس دست دوم ارزان قیمت

قیمت کانکس دست دوم

به دلیل محبوبیت و بازار پر رونق خرید و فروش کانکس های دست دوم ابتدا در مورد قیمت این سازه ها میگوییم، در حال حاضر کانکس های دست دوم به دلیل قیمت مناسب و همچنین سرعت دسترسی به آن ها بین خریداران بسیار محبوب هستند. شاید با شنیدن لفظ کانکس دست دوم تصور کنید که این سازه ها محدود هستند و تنوع ندارند و یا اینکه تصور میکنید از لحاظ فنی و ظاهری پر از ایراد هستند اما اینگونه نیست؛ میتوان گفت همانطور که کانکس های نو متنوع هستند سازه های دست دوم نیز انواع مختلفی دارند که مشتری میتواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در کمترین زمان کانکس مورد نظر را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کند. حال که بحث قیمت و صرفه جویی در هزینه های خرید کانکس شد بهتر است نحوه ی قیمت گذاری این سازه ها را نیز بگوییم، کانکس های دست دوم با 30 تا 40 درصد قیمت کمتر نسبت به سازه های نو در اختیار خریدار قرار میگیرند. توجه داشته باشید برای خرید کانکس دست دوم آن را از نزدیک بررسی کنید تا از سلامت فنی و ظاهری آن اطمینان حاصل کنید و آسوده خاطر باشید که بخاطر قیمت کمتر مجبور به خرید سازه ی بی کیفیت و آسیب دیده نشده باشید. از معایب خرید کانکس دست دوم عدم اطلاعات کافی خریدار است که این مشکل نیز با راهنمایی یک کارشناس قابل حل خواهد بود.

نحوه محاسبه قیمت کانکس

در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت کانکس خواهیم پرداخت. قیمت کانکس ها تحت تاثیر چند عامل مهم است:

ابعاد:

از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت کانکس باید به ابعاد آن اشاره کرد زیرا ابعاد بزرگتر هر سازه مستلزم صرف مصرف مصالح و وقت بیشتر است. کانکس های با ابعاد استاندارد در مقایسه با کانکس هایی که به صورت سفارشی ساخته میشوند هزینه ی کمتر و جابجایی آسانتری دارند.

طرح و کاربری:

عامل مهم دیگری که قیمت کانکس را تعیین میکند طرح و کاربری آن است زیرا ممکن است دو کانکس مختلف دارای یک اندازه باشند اما به دلیل نوع کاربری و طرح، قیمت متفاوتی داشته باشند. طرح و نوع کاربرد است که مشخص میکند یک کانکس باید چه ابعادی داشته باشد.

محل اجرای سازه:

اکثر کانکس ها در کارخانه ساخته میشوند و سپس آن را مکان مورد نظر منتقل میکنند اما گاهی محدودیت محل استفاده از کانکس و بزرگ بودن ابعاد کانکس اجازه ی ساخت آن ها را در کارخانجات نمی دهد و باید در محل آن ها را اجرا کرد. قیمت این نوع سازه ها به دلیل هزینه های کارشناسی، حمل مصالح و ساخت در محل 15 درصد بیشتر است.

امکانات و تجهیزات داخلی: 

بدیهی است که سازه های مجهز و با امکانات قیمت بیشتری نسبت به کانکس های ساده دارند. برای مثال قیمت کانکس کارگاهی که هیچ امکانات خاصی به جز ابعاد بزرگ و سیستم برق کشی و تهویه ندارد با یک کانکس ویلایی که همه ی امکانات لازم برای زندگی را در خود جای داده متفاوت خواهد بود.

برای خواندن مطالب در مورد خرید کانکس:

قیمت کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی سازه ای است که معمولا با ابعاد 2 *2 ساخته میشود و برای استقرار نگهبانان و پرسنل حرارت در ورودی ها نصب میشود. این کانکس ها به گونه ای طراحی میشوند که نگهبان با قرار گرفتن درون آن میتواند به محیط تسلط کامل داشته باشد. کانکس های نگهبانی انواع مختلفی دارند که از نظر ابعاد، نمای ظاهری و همچنین امکانات با هم متفاوت هستند و قیمت آن ها به مصالح به کار رفته، اندازه و امکانات و تجهیزات آن ها بستگی دارد، برای مثال قیمت کانکس کارگاهی سبک به دلیل ساخته شدن از مواد سبک تر، کمتر از نمونه ی کانکس نگهبانی کارگاهی سنگین است. مشخص است که طول عمر کانکس نگهبانی سنگین نسبت به سبک بیشتر است و کیفیت شان نیز بالاتر است.

قیمت کانکس نگهبانی ساندویچ پانل به دلیل به کار رفتن فوم پلی اورتان در جداره های آن که عایق حرارتی است بالاتر است، این کانکس برای مکان های با شرایط آب و هوایی خیلی گرم و یا خیلی سرد مناسب است.

قیمت کانکس نگهبانی کامپوزیتی با توجه به زیبایی و نمای لوکس و همچنین دوام و طول عمر بالا نسبت به سایر کانکس های نگهبانی بالاتر است.

 

قیمت کانکس قیمت کانکس

برای خواندن مطالب درمورد خرید کانتینر:

قیمت انواع کانکس

امروزه تعیین قیمت انواع کانکس به دلیل نوسانات قیمت امکان پذیر نیست و هر نوع کانکس را با توجه به ابعاد، مواد اولیه به کار رفته برای ساخت، امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده برای کانکس، سال تولید، شرکت تولید کننده و محل اجرای آن ارزش گذاری میکنند. برای پرداختن به جزییات بیشتر در مورد قیمت انواع کانکس باید به صورت جداگانه هر کدام از آن ها را بررسی کرد تا بتوان در مورد قیمتشان نظر داد. برای اطلاع از قیمت کانکس ها میتوانید به صورت حضوری به شرکت های تولید کننده معتبر مراجعه کنید زیرا پرداختن به قیمت انواع کانکس ها در حوصله ی این بحث نمی گنجد اما اشاره به عوامل تاثیر گذار بر قیمت این سازه ها نیز میتواند تاحدودی به خریداران برای تخمین قیمت کانکس ها کمک کند.

حال که در مورد قیمت کانکس ها گفتیم بد نیست با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی انواع کانکس در ایران آشنا شویم، شرکت میاک کانتین یکی از برترین مجموعه های ساخت و طراحی انواع کانکس است که تلاش میکند به کمک کارکنان با تجربه و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت بهترین سازه ها را تولید کنند. قیمت محصولات این شرکت منصفانه است و مشتریان عزیز میتوانند پس از مقایسه انواع کانکس مناسب ترین گزینه را بر اساس سلیقه و نیاز خود خریداری کنند.

قیمت کانکس مسکونی

قیمت کانکس براساس نوع آن و مصالحی که در آن به کار برده شده است تعیین می شود. همان طور که در مقالات قبلی ذکر گردید؛ کانکس ها انواع مختلف دارند و کاربردهای آن ها نیز متنوع است. یکی از پر کاربرد ترین کانکس ها، کانکس مسکونی می باشد. این نوع کانکس برای سفر ها و مناطقی که نیاز به اسکان دارد بسیار مناسب است. کانکس های مسکونی را به صورت زیر طبقه بندی می نمایند:

کانکس تیپ ++A، +A، A، B، C و ساندویچ پنل می باشد. ابعاد آن ها نیز از ۴*۲.۵ شروع می شود و تا ۱۲*۳ ادامه دارد.

اگر علاوه بر قیمت کانکس نما و زیبایی کانکس نیز برای شما مهم است، می توانید با درخواست بروشور از اطلاعات فنی و ظاهری کانکس آگاهی یابید تا کانکس مناسب تری را خریداری نمایید. زیرا برخی از کانکس ها از ورقه های آهنی ساخته می شوند که طرح چوب دارد و بسیار زیبا است. این نوع کانکس ها علاوه بر مقاومت بالا و قیمت مناسب دارای نمای فوق العاده ای نیز هستند. پس هنگام خریداری کانکس مسکونی می توانید موارد زیادی را در نظر بگیرید و قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. حتی اگر امکان جا به جایی کانکس با تریلی به محل مورد نظر را ندارید، می توانید از کانکس های چرخدار استفاده نمایید.

قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس ویلایی در سایت های مختلف متفاوت ذکر شده است. در برخی از شرکت ها این قیمت از یک میلیون و دویست هزار تومان آغاز می شود و در برخی دیگر از یک میلیون و هفتصد هزار تومان. این بستگی دارد شما چه نوع کانکس ویلایی را بخواهید. به طور کلی کانکس ویلایی نوعی خانه پیش ساخته است که برای باغ ها و مناطق ییلاقی کارایی دارد. اگر برای درست کردن یک باغ هزینه زیادی متحمل شده اید و می خواهید با هزینه اندک ویلایی درون باغ تان داشته باشید، حتما به فکر خرید کانکس ویلایی باشید. قیمت کانکس آن هم از نوع ویلایی نسبت به کانکس های مسکونی کمی بیشتر است زیرا تمام آنچه درون یک ویلا وجود دارد، درون کانکس های ویلایی نیز موجود می باشد. با توجه به سفارش شما یک کانکس ویلایی میتواند متراژی معادل دویست متر داشته باشد و دارای چند اتاق خواب باشد.

میاک کانتین یکی از شرکت های مهندسی است که در کانکس سازی سابقه زیادی دارد. قیمت کانکس توسط کارشناسان این شرکت اعلام می گردد و بسیار مقرون به صرفه است. اگر برای خرید کانکس ویلایی و اطلاع از قیمت کانکس به کمک نیاز دارید کافی ست به سایت اینترنتی میاک کانتین به نشانی: meyakcontain.com مراجعه نمایید.

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

اگر از طرفداران کانکس های ویلایی دوبلکس هستید و قیمت کانکس دوبلکس را نمی دانید، با ما همراه شوید. از نکات مهمی که باید در این رابطه بدانید، مصالحی است که در کانکس های ویلایی دوبلکس استفاده می شود. به دلیل ایجاد مقاومت بیشتر و اجرای طبقه دوم، مصالح استفاده شده بسیار مقاوم تر از سایر کانکس ها است. اگرچه این نوع کانکس قیمت بالایی که دارد اما برای فضای اطراف از طریق طبقه دوم چشم انداز بهتری را فراهم می آورد. البته باید این نکته را هم ذکر کرد که زمانِ اجرا و قیمت کانکس دوبلکس بیشتر است و قابلیت جا به جایی را نیز ندارد.

در صورتی که در مقصد مورد نظر دارای فضای کافی جهت احداث کانکس ویلایی هستید، بهتر است از کانکس های ویلایی معمولی استفاده نمایید. اما اگر عامل جا به جایی برایتان اهمیت ندارد و فضای کافی نیز در اختیار ندارید، می توانید اقدام به ساختن کانکس ویلایی دوبلکس نمایید.

محصولات پرطرفدار شرکت میاک کانتین

یکی از محصولات پرطرفدار شرکت میاک کانتین کانکس های 12 متری می باشد که در دسته بندی کانکس کارگاهی یا اداری/ دفتری/مدیریتی جای می گیرد. اینگونه کانکس ها برای مشتریان بیشتر قابل استفاده بوده و به خاطر سایز مناسبشون کاربری و تنوع  بسیاری دارند البته منظور از کانکس 12 متری مساحت کار نمی باشد در اینجا طول استاندارد کانکس ها می باشد که با توجه به اندازه کف تریلی ها 12 متر انتخاب شده اند که بازهم با توجه به استاندارد تریلی ها عرض 0 2.5 یا در ساخت دقیق 2.40 تهیه می شوند یعنی اگر بخواهیم مساحت کار رو بگیریم تقریبا 30 متر مربع خواهد شد، به عنوان مثال کانکس های 12 متری اداری و دفتری و مدیریتی کانکس های 12 متری کارگاهی در پروژه های عمرانی با عرض 2.50 یا 3 متری می باشند.

نحوه قیمت گذاری کانکس های 12 متری

اصولا کانکس های 12 متری به خاطر قیمت، و تنوع در تیپ بندی آنها از ارزش بالایی برخوردار می باشند. در این قسمت می خواهیم به نحوه قیمت گذاری کانکس های 12 متری و مشخصات فنی تیپ های مختلف شرکت میاک کانتین بپردازیم. لازم به ذکر است که قیمت های بارگزاری شده به همراه تصاویر بر اساس استاندارد های کلی مطرح گردیده و برای این می باشند که خریداران کانکس یک قیمت کلی از این نوع سازه ها بدست آورده و سپس در صورت درخواست طراحی اختصاصی با پلان و امکانات ویژه می بایست مجددا با توجه به تغییرات برآورد هزینه شود که ممکن است از قیمت های فوق کمتر یا بیشتر شود اما حدود قیمت با توجه به نوسانات کشور ممکن است بالا و پایین رفته باشند.

راهنمایی مشتریان

با گذاشتن این قیمت ها شرکت میاک کانتین قصد دارد تا بتواند مشتریان یا همکاران کانکس ساز خود در این صنعت را راهنمایی نمایند و مشتریان عزیز با قیمت های صحیح و مشخصات فنی کارها بیشتر و دقیق تر آشنا بشوند. مطمئنا امروزه در کشور عزیزمان مهمترین اصل در خرید قیمت محصولات بر مبنای کیفیت می باشد. که شرکت میاک کانتین به عنوان مرجع کانکس سازان با تجربه بالا در این زمینه توانسته راهنمایی های اثربخشی برای مشتریان و همکاران خود داشته باشد. یکی از فرآیند مهم در شرکت میاک کانتین تهیه شاخص های اندازه گیری کیفیت در پایش کانکس های تولید شده می باشد که به شرح زیر به همراه نمونه تصاویر در این قسمت آورده شده است:

کانکس های 12 متری تیپ اسپشیال میاک کانتین

قیمت کانکس کانکس های تیپ اسپشیال (Special)  میاک کانتین از لحاظ مقاومت و طول عمر واقعا مرقوم به صرفه بوده و بسیار طول عمر بالایی دارند که علاوه بر استفاده در شرکت ها به عنوان دفاتر اداری و مدیریتی در تجهیز کارگاه های عمرانی گاها به عنوان کیوسک های نگهبانی و یا در ساختمان های تجاری به عنوان خانه های سرایداری و در ویلا یا باغ ها به عنوان محل استراحت و اتاقک های ساده و شخصی استفاده می گردد.

مشخصات فنی و اجرای کانکس

شرح توضیحات
کاربری کانکس اداری، دفتری و مدیریتی و …
ابعاد کانکس  12متر طول با عرض 40/2  یا 3 متری
جنس بدنه گالوانیزه با ورق 5/0
پنچره 4 عدد پنجره از جنس UPVC 80*1
درب یک عدد درب از جنس UPVC فاسات خور 190*90
شاسی تیرآهن نمره 16 مدل اسکی یا دور کلاف
اسکلت پروفیل 40*40 با ضخامت 2و وزن 11 کیلویی
ارتفاع از کف تا بلند ترین نقطه کانکس 255 سانتیمتر
کف تخته های ضد آب روسی یا سرامیک
سیستم برقی یا الکتریکی سیم کشی با داکت بصورت روکار به همراه کلید و پریز ، چهار عدد مهتابی ، یک چراغ روشنایی بیرونی ، سیم کشی تلفن/ فاکس ، فیوز مینیاتوری
دیوارپوش داخلی PVC روکش دار طرح چوب قابل شستشو با تنوع در رنگ بندی
عایق بندی پشم شیشه یا پشم سنگ با توجه به منطقه جغرافیایی
نما نمای گالوانیزه با سقف ورق های طرح سفال
قیمت در نظر گرفته شده تقریب می باشد با توجه به نوسانات برای کانکس تیپ اسپشیال تقریبا 52،000،000 تومان می باشد

کانکس های 12 متری تیپ اکسلنت میاک کانتین

قیمت کانکس کانکس های تیپ اکسلنت (Excellent)  میاک کانتین از لحاظ مقاومت و طول عمر واقعا مرقوم به صرفه بوده و بسیار طول عمر بالایی دارند که علاوه بر استفاده در شرکت ها به عنوان دفاتر اداری و مدیریتی در تجهیز کارگاه های عمرانی گاها به عنوان کیوسک های نگهبانی و یا در ساختمان های تجاری به عنوان خانه های سرایداری و در ویلا یا باغ ها به عنوان محل استراحت و اتاقک های ساده و شخصی استفاده می گردد. و عموما متریال های قید شده در ذیل مورد استفاده تیپ اکسلنت میباشد. وزن کانکس بستگی به ابعاد سنگین تر از کانکس های موجود در بازار می باشد که باعث استحکام بیشتر در ساختار کانکس می شود.

مشخصات فنی و اجرای کانکس

شرح توضیحات
کاربری کانکس کارگاهی- اداری- دفتری
ابعاد کانکس                     40/2*12           یا             3*12
جنس بدنه گالوانیزه 40
پنچره آلومینیوم سنگین 4 عدد با ابعاد 5/77*92
درب آلومینیوم سنگین یک عدد با ابعاد 190*90
شاسی تیرآهن نمره 16
اسکلت استراکچر با پروفیل 40*40 و 80 *40 سنگین
ارتفاع از کف تا سر تاج 230
کف از تخته کف کریندو اندونزی با کفپوش طرح پارکت
سیستم برقی یا الکتریکی با سیم نمره 5/2 افشان با داکت و روکار بهمراه روشنائی و کلید پریز مربوطه
دیوارپوش داخلی Pvc  چاپدار
عایق بندی پلاستوفوم دانسیتیه بالا بعلاوه پشم شیشه با ضخامت 4 سانتی متر
نما نمای بیرونی با ورقهای گالوانیزه و سقف کرکره ای
قیمت در نظر گرفته شده تقریب می باشد با توجه به نوسانات برای کانکس تیپ اکسلنت (Excellent) تقریبا 46،800،000تومان

برای خواندن مطالب درمورد کانکس:

کانکس های 12 متری تیپ نرمال میاک کانتین

قیمت کانکس کانکس های تیپ نرمال (Normal)  میاک کانتین ساده ترین نوع کانکس در شرکت می باشد که عموما برای تجهیز کارگاه ها و کانکس های ساده برای باغ ها و کیوسک های نگهبانی ساده استفاده می گردد و در بعضی مواقع به عنوان کانکس های انباری در ساختمان ها استفاده می شود و عموما متریالهای قید شده در جدول ذیل مورد استفاده تیپ نرمال میباشد.

مشخصات فنی و اجرای کانکس

شرح توضیحات
کاربری کانکس کارگری- کارگاهی- اسکان کارگزاران پروژه و جای تجهیز متریال
ابعاد کانکس 240*12
جنس بدنه ورق گالوانیزه نمره 30
پنچره 4 عدد پنجره آلومینیوم 5/77*92
درب یک عدد درب آلومینیوم 186*80
شاسی تیرآهن نمره 16
اسکلت استراکچر با پروفیل 40*40 و 80* 40 نیمه سنگین
ارتفاع از کف تا تاج سر 230 متر
کف از تخته کف چند لایه 16 میل با کفپوش طرح پارکت
سیستم برقی یا الکتریکی با سیم نمره 5/2 افشان داکت رو کار با متعلقات روشنائی و کلید پریز
دیوارپوش داخلی عایق پلاستوفوم 4 سانتی متری pvc  سفید
عایق بندی عایق پلاستوفوم 4 سانتی متری
نما نمای بیرونی ورق گالوانیزه و سقف کرکره ای
قیمت در نظر گرفته شده تقریب می باشد با توجه به نوسانات برای کانکس تیپ نرمال تقریبا 31،200،000  تومان می باشد

کانکس های 12 متری ساندویچ پانل میاک کانتین

قیمت کانکس مزایای کانکس های تیپ ساندویچ پانل (Sandwich Panel) میاک کانتین در برابر سازه های پیش ساخته دیگر یا مصالح ساختمانی در عایقها و مرقوم به صرفه بودن در قیمت از نظر اقتصادی و مشخصات فنی و اجرایی آن می باشد. ساندویچ پانل ها در جاهای مختلف و زیادی کاربرد دارند از قبیل ویلاهای مسکونی، فروشگاه ها، سالنهای مواد غذایی، دارویی ، مخابراتی ، نیروگاهی ، ورزشی ، نظامی ، سالنهای صنعتی و تولیدی و …. علت استقبال از ساندویچ پانل ها، سبک بودن عایق خوبی در برابر سرما و گرما و رطوبت و تحمل زیاد فشار باد که باعث صرفه جویی اقتصادی در زمینه انرژی می باشد بوده است.

مشخصات فنی و اجرایی تیپ ساندویچ پانل

  • ایمنی در ساخت کانکس
  • کاهش وزن تمام شده در ساختمان ، سازه های پیش ساخته و کانکس
  • مقاومت کانکس های ساندویچ پانل در برابر زلزله
  • انعطاف پذیری در تولید کانکس های سفارشی
  • قابلیت مونتاژ کانکس و دمونتاژ کانکس به دفعات
  • سرعت بی نظیر در ساخت کانکس های سفارشی
  • افزایش استحکام و عمر سازه های کانکس، ساختمان و سازه های پیش ساخته
  • کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی برای استفاده از سازه کانکس و ساندویچ پانل
  • حذف استفاده از سیمان بصورت ملات در ساخت کانکس
  • کانکس ساندویچ پانل از لحاظ قیمت بسیار مرقوم به صرفه تر نسبت به مصالح ساختمانی
  • حذف ضایعات مواد اولیه در ساخت کانکس و استفاده بهینه از منابع ملی از مزیت های قابل توجه ساندویچ پانل ها می باشد.

مشخصات فنی و اجرای کانکس

شرح توضیحات
کاربری کانکس کانکس های اداری- صنعتی-خوابگاهی و مدیریتی
ابعاد کانکس 40/2*12
جنس بدنه ساندویچ پانل 4 سانتی با عایق پلی اورتان تزریقی
پنچره 4 عدد پنجره upvc 100*80
درب یک عدد درب upvc 190*90
شاسی تیراهن نمره 16 سنگین
اسکلت با پروفیل قوطی 60*60  و  70*70  و  80*80   و   100*100 سنگین
ارتفاع از کف تا تاج سر سازه 250 متر
کف از تخته چند لایه ضد آب یا سرامیک
سیستم برقی یا الکتریکی با سیم نمره 5/2 افشان داکت رو کار با متعلقات روشنائی و کلید پریز
دیوارپوش داخلی با متریال pvc   ساده –چاپدار-لمینت دار بر اساس سفارش مشتری
عایق بندی عایق پلی اورتان تزریقی با ضخامت 4 سانتی متر
نما نمای ساندویچ پانل
قیمت در نظر گرفته شده تقریب می باشد با توجه به نوسانات برای کانکس تیپ ساندویچ پانل تقریبا 79،000،000تومان می باشد

کانکس های 12 متری کامپوزیت میاک کانتین

قیمت کانکس کانکس های تیپ کامپوزیت (Composite)  میاک کانتین از لحاظ مقاومت و طول عمر واقعا مرقوم به صرفه بوده و بسیار طول عمر بالایی دارند که علاوه بر استفاده در شرکت ها به عنوان دفاتر اداری و مدیریتی در تجهیز کارگاه های عمرانی گاها به عنوان کیوسک های نگهبانی و یا در ساختمان های تجاری به عنوان خانه های سرایداری و در ویلا یا باغ ها به عنوان محل استراحت و اتاقک های ساده و شخصی استفاده می گردد. کامپوزیت ها سه نوع هستند : کامپوزیت با زمینه سرامیکی – کامپوزیت با زمینه پلیمری – کامپوزیت با زمینه فلزی

مزیت های کامپوزیت :

  • سطح صاف و یکنواخت که قابل شکل گیری (پذیری) می باشد.
  • سبک بودن
  • متنوع از نظر رنگ بندی
  • تعویض راحت پانل ها
  • احتیاجی به شستشو ندارد
  • نمای ساختمان یا سازه را آببندی می نماید.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و زلزله

تفاوت نمای کامپوزیت با دیگر نماها :

  • هزینه نصب آن ارزانتر از دیگر نما ها نی باشد.
  • بروز بودن آن و در عین آن زیبایی چشمگیرش
  • در شرایط بد آب و هوایی به هیچ عنوان کیفیت و رنگ خود را ازدست نمی دهد .
  • تهیه آن به سهولت می باشد.
 

مشخصات فنی و اجرای کانکس

شرح توضیحات
کاربری کانکس فروشگاهی-اداری-مدیریتی-ویلچرئی-نگهبانی
ابعاد کانکس 240*12
جنس بدنه ورقهای کامپوزیت pdf
پنچره بستگی به نوع سازه از upvc  یا شیشه سکوریت
درب بستگی به نوع سازه از upvc  یا شیشه سکوریت
شاسی Ip 16
اسکلت با پروفیل 40*40 و 80*40 سنگین
ارتفاع از کف تا تاج سازه 250 متر
کف از تخته کف چند لایه ضدآب یا سرامیک
سیستم برقی یا الکتریکی با داکت رو کار و سیم نمره 5/2 افشان با متعلقات کلید و پریز
دیوارپوش داخلی Pvc  لمینت دار
عایق بندی عایق پلاستوفوم بعلاوه پشم شیشه یا عایق پشم سنگ
نما نمای کامپوزیت
قیمت در نظر گرفته شده تقریب می باشد با توجه به نوسانات برای کانکس تیپ کامپوزیت تقریبا 73،000،000تومان می باشد

کانکس های 12 متری سایدینگ میاک کانتین

قیمت کانکس سایدینگ (Siding)  چیست؟ نوعی پانل از جنس های PVC و گالوانیزه است که به علت سبک بودن و ضخامت کم، متنوع بودن طرح و رنگ و نصب سریع و آسان و زیبایی خاصی که به نمای بیرونی ساختمان یا سازه می بخشد مورد توجه اکثر سازندگان و مشتریان قرار گرفته است. امروزه اکثر مردم اعم از سازندگان و مصرف کنندگان علاوه بر دقت در زیبایی داخلی ساختمان و سازه به نمای بیرونی آن نیز توجه خاصی دارند و همواره به دنبال نمایی زیبا و مقاوم هستند که نمای سایدینگ نظر اکثریت را بخود جلب نموده است.
سایدینگ چهار نوع می باشد:
  1. سایدینگ گالوانیزه
  2. سایدینگ PVC
  3. سایدینگ فایبر سنت
  4. سایدینگ چوبی

گروه صنعتی میاک کانتین همواره از دو نوع سایدینگ در پوشش دیوار بیرونی سازه ها و ویلاها سایدینگ گالوانیزه و سایدینگ PVC  استفاده می کند. از لحاظ مقاومت و طول عمر واقعا مرقوم به صرفه بوده و بسیار طول عمر بالایی دارند که در نمای کانکس شرکتی به عنوان دفاتر اداری و مدیریتی و یا در ساختمان های تجاری به عنوان نمای خانه های سرایداری و در ویلا یا باغ ها به عنوان محل استراحت و اتاقک های ساده و شخصی استفاده می گردد.

مشخصات فنی و اجرای کانکس

شرح توضیحات
کاربری کانکس فروشگاهی – اداری- ویلچرئی-مدیریتی-نگهبانی
ابعاد کانکس 240*12
جنس بدنه از ورقهای سایدینگ
پنچره پنجره 4 عدد آلومینیوم سنگین یا upvc
درب درب یک عدد آلومینیوم سنگین یا upvc
شاسی تیرآهن نمره 16
اسکلت پروفیل 40*40  یا 80*40 سنگین
ارتفاع از کف تا تاج سازه 240 سانتی متر
کف از تخته کف چند لایه ضدآب یا سرامیک
سیستم برقی یا الکتریکی با داکت رو کار و سیم نمره 5/2 افشان با متعلقات کلید و پریز
دیوارپوش داخلی بر اساس نوع سفارش pvc سفید – چاپدار – روکش دار
عایق بندی پلاستوفوم بعلاوه پشم سنگ یا پشم شیشه
نما نمای سایدینگ
قیمت در نظر گرفته شده تقریب می باشد با توجه به نوسانات برای کانکس تیپ سایدینگ تقریبا 45،000،000 تومان می باشد

کانکس های 12 متری دست دوم شرکت میاک کانتین

کانکس های 12 متری شرکت میاک کانتین شرکت میاک کانتین با گذاشتن طرحی برای مشتریان خود در پروژه های عمرانی امکان این را فراهم می آورد بعد از فروش کانکس ها خود به خریداران کانکس این را می فرمایید شرکت میاک کانتین بعد از اتمام پروژها مجدد این کانکس ها را از خود شما خریداری می نماید اما به شرطی که پلاک کانکس ها به عنوان شناسنامه بر روی کانکس ها نصب باشند به عنوان کانکس 12 متری دست دوم با کسر هزینه 30 الی 40 درصدی با توجه به میزان سلامت کانکس خریداری میکند و برای قسمت فروش کارخانه مجدد ارسال می نماید.

خرید کانکس های دست دوم

کانکس های موجود در کارخانه میاک کانتین در برخی مواقع پیمانکاران و خریداران سازه های پیش ساخته پس از اتمام پروژه عمرانی خود و برای بازگشت بخشی از هزینه های اولیه تجهیز کارگاه خود اقدام به فروش سازه های اسکان کارگاهی خود میکنند. خریدارانی که قصد تهیه و تامین کانکس های دست دوم جهت کاهش هزینه های اولیه خود در پروژه و ساختمان را دارند باید از طریق تماس تلفنی با مشاوران میاک نسبت به موجودی حال حاضر دست دوم اقدام نمایند.
سوالات متدوال از کانکس های 12 متری میاک کانتین:
آیا کانکس های تیپ های مختلف گالوانیزه شرکت میاک را میشود با مشخصات کانکس های تیپ سایدینگ و یا ساندویچ پانل تغییر داد:
با نظر کارشناس فنی امکانش هست ، مشخصات فنی و قیمت های آمده در بالا پیش فرض های پرکاربرد بوده که تلاش شده تعادلی بین کیفیت ، امکانات و قیمت برقرار شود اما شما می توانید بنا به سفارش مشخصات فنی خود را از ترکیب مصالح نوع های مختلف انتخاب نموده و مشاوران میاک نیز در این امر به شما اطلاعات کافی ارائه خواهند نمود.
نحوه آب بند نمودن کانکس های 12 متری به چه صورت می باشد:
پوشش سقف از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت 30 الی 50 با طرح سفال و ساده می باشد. نکته اساسی در استفاده از ورق های گالوانیزه در سقف آب بند نمودن اینگونه سقف ها می باشد که در بسیاری از موارد دیده شده عدم آببندی صحیح سقف ها بعد از مدتی دچار مشکل شده و کارفرما را در دردسرهای بزرگی انداخته است. از همین لحاظ شرکت صنعتی میاک با متد روز اروپا و استفاده از کارشناسان خبره در این زمینه کانکس ها رو طوری آببند نموده که تحمل حجم بسیار زیادی آب برف را دارا می باشند مخصوصا در شرایط آب هوایی خاص بسیار مقاوت بالایی دارند.

نکته پایانی

قیمت کانکس ها بسیار متفاوت می باشد زیرا مصالحی که در آن ها به کار میرود متنوع است. همچنین قیمت کانکس به نظر مشتری و نوع سفارش او بستگی دارد. به عبارتی هر چه مصالح گران تر و درجه یک تری در ساختن کانکس استفاده شود و متراژ کانکس نیز بیشتر باشد، قیمت کانکس نیز افزایش خواهد یافت. مشتریان باید بعد از مشخص شدن قیمت کانکس و خریداری آن به شرایط نگهداری و عمر مفید کانکس ها نیز دقت نمایند. زیرا هر کانکس با توجه به مصالحی که در ساختن آن به کار برده شده است، طول عمر مشخصی دارد. اما در صورتی که به درستی حمل شود و در نگهداری آن کوشا باشید، حتما مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید.

، در حال حاضر کانکس های دست دوم به دلیل قیمت مناسب و همچنین سرعت دسترسی به آن ها بین خریداران بسیار محبوب هستند.  میتوان گفت همانطور که کانکس های نو متنوع هستند سازه های دست دوم نیز انواع مختلفی دارند که مشتری میتواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در کمترین زمان کانکس مورد نظر را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کند

ابعاد

طرح و کاربری

محل اجرای سازه

امکانات و تجهیزات داخلی

، در حال حاضر کانکس های دست دوم به دلیل قیمت مناسب و همچنین سرعت دسترسی به آن ها بین خریداران بسیار محبوب هستند. شاید با شنیدن لفظ کانکس دست دوم تصور کنید که این سازه ها محدود هستند و تنوع ندارند و یا اینکه تصور میکنید از لحاظ فنی و ظاهری پر از ایراد هستند اما اینگونه نیست؛ میتوان گفت همانطور که کانکس های نو متنوع هستند

3 دیدگاه دربارهٔ «کانکس 12 متری (قیمت و مشخصات);

دیدگاهتان را بنویسید